پشتیبانی

خدمات پشتیبانی یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفاده‌ی کامل‌تر شما از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری همکاران سیستم فراهم کنیم.
انتظارات شما پس از استفاده از امکانات نرم‌افزاری سیستم‌های یکپارچه و فرایندگرا، تغییر می‌یابد و کارشناسان پشتیبانی ما آماده‌اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند.
تعدد و تنوع دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینه‌ای از فرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای از کسب‌‌وکارهای گوناگون، در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوری‌های روز که همواره مورد توجه همکاران سیستم بوده، به ما کمک می‌کند تا پشتیبانی کامل و مؤثری از راهکارها و سیستم‌های خود ارائه کرده، شما را در بالا بردن بهره‌وری کسب‌وکارتان یاری کنیم.
افزون بر ارائه خدمات پشتیبانی فنی از سیستم‌ها، با استفاده از نسخه‌های به‌روز شده‌ی نرم‌افزارهای همکاران سیستم، با ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود.
کارشناسان آموزش‌دیده‌ی پشتیبانی همکاران سیستم آماده‌اند تا بر اساس نوع قرارداد، به پرسش‌ها و مشکلات مدیران و کاربران شما درباره سیستم‌های ما پاسخ داده و کمک‌ کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن مسائل حل شوند.

انواع خدمات پشتیبانی

در قراردادهای پشتیبانی ما این خدمات ارائه می‌شود:
۱- خدمات مشاوره‌ای متناسب با نوع کسب‌وکار
۲- پاسخ‌گویی به مشکلات و رفع ابهام‌های کاربران سیستم‌ها
۳- به‌روزرسانی نسخه‌ها و ارائه خدمات آموزشی به کاربران
۴- خدمات مشاوره‌ای برای مراقبت از پایگاه داده‌
شما می‌توانید با توجه به نوع قرارداد پشتیبانی، از طریق پرتال مشتریان، تماس تلفنی و سرویس مراجعه حضوری، از خدمات پشتیبانی موردنیاز خود بهره‌مند شوید.

خدمات پس از فروش آنلاین

در این روش به‌وسیله(Remote) وصل شدن به سیستم مشتری از طریق اینترنت، با استفاده از نرم‌افزاری که بر روی سیستم مشتری نصب می‌شود، می‌توان به سیستم مشتری دسترسی داشت و تمام نیازهای مشتری را پاسخ داد. این امکان به‌منظور راحتی و آسایش بیشتر فراهم آمده و تقریباً حضور مشترک در شرکت را غیرضروری می‌نماید .

خدمات سرویس از راه دور شامل گستره‌ای از سرویس‌های اینترنتی است که امکان دسترسی بلافاصله به پشتیبانی و اطلاعات تخصصی کارشناسان واحد پشتیبانی را برای شما فراهم می‌نماید.

مبنا و زیربنای این سرویس بر اصلی ساده اما بسیار مهم استوار است: نرم‌افزار Teamviewer یک عملکرد از راه دور است که امکان اجرای گستره کامل و وسیعی از خدمات را از طریق اینترنت بر روی سیستم شما فراهم می‌آورد.

به‌محض آنکه اتصال از طریق نرم‌افزار Teamviewer با سیستم شما برقرار گردد، کارشناسان واحد پشتیبانی (Support Center قادر خواهند بود تا با مجوز شما به سیستم دسترسی یابد و از آن طریق به ارائه کمک به‌صورت آنلاین، تجزیه تحلیل اسناد، اجرای برنامه‌های تشخیصی یا حتی تصحیح یک اشتباه بپردازد. خدمات سرویس از راه دور با ارائه یک پشتیبانی سریع‌تر موجب کاهش چشمگیر زمان‌های وقفه و افزایش بهره‌وری و بازده نرم‌افزار خبره جامع می‌گردد.